سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شبکه مجازی ارزشی ها |arzeshiha.ir جنبش  وبلاگی حمایت از طلبه سیرجانی
دوستی جاهلان، دگرگون شونده و زودْ گسلنده است . [امام علی علیه السلام]
دوشنبه 90 فروردین 8 , ساعت 7:38 عصر, قاضی مالخر در فیس بوک

فضاى اهانت و هتک حرمت در جامعه، یکى از آن چیزهائى است که اسلام مانع از آن است؛ نباید این اتفاق بیفتد. فضاى هتک حرمت، هم خلاف شرع است، هم خلاف اخلاق است، هم خلاف عقل سیاسى است. انتقاد، مخالفت، بیان عقاید، با جرأت، هیچ اشکالى ندارد؛ اما دور از هتک حرمتها و اهانتها و فحاشى و دشنام و این چیزها.


همه هم در این زمینه مسئولند. این کار علاوه بر اینکه فضا را آشفته میکند و اعصاب آرام جامعه را به هم میریزد - که امروز احتیاج به این آرامش هست - خداى متعال را هم از ما خشمگین میکند.


من میخواهم این پیامى باشد به همه‌ى آن کسانى که یا حرف میزنند، یا مینویسند؛ چه در مطبوعات، چه در وبلاگها. همه‌ى اینها بدانند، کارى که میکنند، کار درستى نیست. مخالفت کردن، استدلال کردن، یک فکر سیاسى غلط یا یک فکر دینى غلط را محکوم کردن، یک حرف است، مبتلا شدن به این امرِ خلاف اخلاق و خلاف شرع و خلاف عقل سیاسى، یک حرف دیگر است؛ ما این دومى را به طور کامل و قاطع نفى می کنیم؛ نباید این کار انجام بگیرد.


 متأسفانه بعضى این کار را میکنند. من بخصوص به جوانها توصیه میکنم. بعضى از این جوانها بلاشک مردمان بااخلاص و مؤمن و خوبى هم هستند، اما خیال میکنند این وظیفه است؛ نه، من عرض میکنم این خلاف وظیفه است، عکس این وظیفه است.

 

 

سلام آقا

 اگه این بلاهایی که سر من آوردن با شما هم همین رفتار را می کردند چطور رفتار می کردید؟؟؟

وقتی که مال و ناموستون رو به نام اسلام و با لباس مقدس پیامبر اسلام از بین ببرن و وقتی از زبان یک رییس دادگستری کل استان بجای شنیدن حرف شما ورسیدگی به پرونده تان شروع به تعریف خاطره کند (اگه منکر حرفشون شدن باید به حساب عدالت و مستقل بودنشون گذاشت یا به قول دادستان قوچان همه دروغ میگن قرار نیست که محاکمه کنیم!!!!!!!)بشنویید که رییس قوه قضاییه بدون مطالعه یک پرونده (صرفا اعتماد به بند پ) دستور آزادی یک مجرم رو میدن وبعداز ارایه خلاصه پرونده از سوی این رییس دادگستری کل تازه رییس قوه می گویند یعنی به ما دروغ گفتند ودست خط مبارکشان را به زیر باسن مبارکشان می گذارند(همراه با نمایش عملی این رییس دادگستری ) وبعد شما  با این همه مدرک وسند وشکایت  حتی دفتر رهبری ساختمان110(که بایگانی شد) وشکایت 24 صفحه ای به بازرسی ویژه که هنوز معلوم نیست وبه معاون اول قوه قضاییه، دادگاه ویژه تهران -مشهد ، حفاظت اطلاعات مشهد و کل قوه قضاییه روبروی مسجد ارگ و..... که اسناد و مدارک پاسگاری این تیم فوتبال قوه قضاییه که اکثرا شوطی می کنند که چند سال باید دوندگی کرد وبه توپ نرسید آخر سر به منع تعقیب خلاف قانون برسد یا بگویند که این حاج آقای قاضی مالخری نکرده اند فقط اشتباه کرده وطمع کرده 3زمین را به قیمت 1زمین خریده (قابل توجه تمام مالخرها یا به قولی تمام کسانی که طمع بیشتری دارند) وتو روز روشن به شما بگویند نصفه شب است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چطور رفتار می کنید؟؟؟

با ازدیاد نماد های فراماسونری در ایران (از مجلس شورای اسلامی گرفته تا ظاهر ساختمانهای اداری و مسکونی ومعابر عمومی و... که باید کم کم منتظر  رو شدن طرفداران فراماسونری در بین بعضی ها!!!!! باشیم) واین که همه می دانند حق با من است ولی طرفداری سیستمی از یک قاضی روحانی مالخر می کنند یاد حرف آقای .......می افتم که :اگر یک فراماسون به دادگاه می رفت و قاضی هم فراماسون بود بی برو برگرد حق را به هم کیش فراماسون خود می داد....

با لاخره آقا جان ما جوانیم و نپخته و نمی توانیم که از حق شرعی و قانونی خود بگذریم و واگذار کنیم به خدا وحواله به آخرت بدهیم(واعظان کاین جلوه در محراب ومنبر می کنند....آخرت شده( لولو )که متکلم اعتقادی نداره و می دونه دروغه ولی برای ترسوندن دیگران از  این حربه استفاده می کنه!!!!!!!) غیر توهین کارهای زیاد خطرناک دیگه هم انجام میدیم(رجوع به صفحه 4 نامه به رییس دادگستری خراسان و نامه به حفاظت اطلاعات 4طبقه البته با فیل ت ر شکن چون مدیا فایر و بلاگ اسپات ف یل تر شده)

این آدرسها به حفاظت کل روبروی مسجد ارگ و معاون اول و دادگستری4طبقه ، بازرسی ویژه رهبری در تمام 24 صفحه به صورت (مهر قاضی مالخر همراه با ادرس اینترنتی) و... داده شده

 

http://ghazymalkhar.parsiblog.com

http://shoraih.parsiblog.com


http://shoraih.blogspot.com



لیست کل یادداشت های این وبلاگ