سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شبکه مجازی ارزشی ها |arzeshiha.ir جنبش  وبلاگی حمایت از طلبه سیرجانی
اگر شیطانها برگرد دلهای فرزندان آدم نمی چرخیدند، آنها به ملکوت نظر می کردند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
شنبه 89 دی 4 , ساعت 5:51 عصر, قاضی مالخر در فیس بوک

سلام

 

هفته پیش در بخش خبری 20:30 گزارشی از یک تاجر ایرانی بنام پیر نژاد که در یکی از کشورهای خارجی به عنوان جاسوسی و ارسال اقلام ممنوع به ایران زندانی شده بود پخش شد!! ونکته جالب این که این تاجر می گفت سفید شدن یک تار موی سرم و شب نخوابی فرزندم را چه کسی باید جبران کند مسولش کیست؟؟!!!

 

چرا بر روی مسایلی مانور می دهید که بدتر از آن را در ایران داریم ؟ چرا در این موارد گزارش تهیه نمی کنید؟ چرا روزنامه ایران بجای عنوان رابین هود از عامل اصلی آن که یکی از بی شمار قاضیان مجتهد و عادل ومستقل و...خیلی خنده‌دار است اسم نبرده وعنوانی تهیه نکرده؟

 

از بخش خبری 20:30 تقاضا دارم اگر می توانند هزینه اش را پرداخت کنند گزارشی از این رابین هود و پرونده 15 سال پیشش و آن قاضی مجتهد و عادل و مستقل و...خیلی خنده‌دار تهیه کرده ودر کنار این تاجر ایرانی گذاشته تا ببینیم به کدام یک بیشتر ظلم شده؟ کدام یک از این ظلم بیشتر ضرر کرده؟ بر اساس کدام مدرک و سند حکم صادر شده؟ با چه دین و قانونی این حکم صادر شده؟ ودر پایان چه ارتقا درجه وتشویقی برای این دو قاضی صادر شده ویا چه برخورد وتوبیخی در نظر گرفته شده ویا با معذرت خواهی قاضی مشکل حل شده !!!!!!؟؟ 

 

http://www.shoraih.parsiblog.com

 

 

 

 

 


لیست کل یادداشت های این وبلاگ